ceturtdiena, 2012. gada 31. maijs

"Grūtniecība neiestāsies".

Ar satraukumu pavadīju nedēļu līdz USG, kurā skatīsies, vai viss ir labi iztīrijies. Nedaudz bažījos, jo man reāla asiņošana ilga tikai vienu nepilnu dienu, tad nedaudz pasmerējās un drīz vien varēju iztikt bez ikdienas ieliktnīša. Bet skumjas par zaudējumu pamazām sāka nomainīt pozitīvisms. Atkal ķēros klāt internetam, lasīju forumos par iespējām palikt stāvoklī uzreiz pēc un atradu diezgan daudz piemēru iz dzīves, kad sieviete paliek stāvokli uzreiz pēc SA vai tuvākajā laikā. Saka pat, ka šis laiks pēc neveiksmes ir īpaši auglīgs.

Ja USG viss bus kārtībā, tad biju īpaši apņēmusies šajā ciklā palikt stāvoklī. Pasutiju atkal OV testus, atkal liku lietā termometru. Pēc SA mana BT nokritas uz 36.4 no 36.8. Un tajā rītā, kad bija kritums, es sapratu, ka viss patiešām ir beidzies, un to vakarā ari apstiprināja HCG cipars 50.


Noliktajā dienā atkal esmu slimnīcā, uzņemšanas nodaļā mani sagaida jau redzētas sejas no personāla. Jau zināms dakteris apskata mani USG un nosaka, ka viss ir kārtība, ka dzemde ir tīra, viss ir savas vietas, tieši tā kā pirms neveiksmīgās grūtniecības. Uz jautājumu, vai varu atsākt censonēt, atbilde bija - jā. Bet šajā cikla grūtniecība tāpat neiestāsies, folikuli esot pārāk mazi un vispār - tas neēsot iespējams. Manu aizrādījumu, ka tomēr daudzas sievietes paliek uzreiz stavoklī, neņēma īsti vērā. Tā nu es devos mājās, turpinot ticēt, ka tomēr notiks man ovulācija šajā ciklā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru