sestdiena, 2012. gada 2. jūnijs

Būs vai nebūs?


Būs vai nebūs? Tadu jautājumu es sev uzdevu šajā ciklā par ovulāciju. Dakteris bija diezgan drošs, ka nebūs. Bet es nezaudēju cerību. Es sev šajā cikla devu pilnīgu vaļu cerībām un pārspīlejumiem, sakot, ka nākamajā cila bušu mierīgāka. Katru dienu domāju par grūtniecību, man tā gribējas atkārtot tās sajūtas, kad esi stāvoklī. Katru rītu mēriju BT, sāku dzert makas pulveri, kas veicinot auglību (to dzēru ari pagajušajā ciklā), lietoju Conceive Plus lubrikantu un griezu rinķi. Praktiski darīju visu to pašu, ko iepriekšējā ciklā, tikai pastiprināti.

Parasti es savu ovulāciju sagaidīju ap 12. cikla dienu, bet šajā rēķinājos, ka tā varētu būt novēlota. Un tad vienu dienu mana bazālā temperatūra pacēlās un jau pēc pāris dienām varēju sazīmēt notikušu ovulāciju - 16. cikla dienā. Tagad atlika tikai gaidīt divas nedēļas - sāksies MR vai ne!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru